Important Post
Deleted User

Hello

4 Comments
Xavier

hello

Deleted User

Hru

Xavier

doing good

how abt u?

Deleted User

Good

Important Post
Xavier

Life is simple, it’s just not easy...

1 Comment
Deleted User

Exactly

Important Post
Deleted User

Babe I miss two guys lol XD

2 Comments
Xavier

lol

Deleted User

Lol

Important Post
Deleted User

Hello Mr. Dub Dub...........

13 Comments | Show Earlier Comments
Deleted User

hmm i knw where........

Xavier

hehehehhehehe

wow

Deleted User

yassss...... ;)

Important Post
Deleted User

Sup, mate?

4 Comments
Xavier

Reading books

what about u?

Deleted User

Getting ready for band.

Xavier

cool

Deleted User

Nope.

Important Post
Xavier

Life is a question and how we live it is our answer!!!!!!!!!

37 Comments | Show Earlier Comments
Xavier

Our prime purpose in this life is to help others. And if you can’t help them, at least don’t hurt them but people do

Deleted User

hehehe idk .....

Xavier

lol...

Important Post
Xavier

It’s better to dance than to march through life.

2 Comments
Deleted User

true that

Xavier

yeah

Important Post
Deleted User

Aye, thanks for the fr. ^-^

2 Comments
Deleted User

Lol.

Important Post
Xavier

Sometimes my life sucks, and I'm sure yours does sometimes, too.

Important Post
Xavier

I don't think you should try to be anything you're not. If you're not smiling all the time or always happy - I don't think it matters. If you're having bad day, show you're having a bad day. Don't try to put up something that's fake.

2 Comments
Deleted User

Preach!

Show Additional Posts